معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران

سواحل نقره فام و هتل های کیش

ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آب هایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.  یکی از شگفتی های جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است، سواحل نقره فام.مسافران و گردشگران پس از گردش و بازدید از دیدنی های مشهد می توانند با استفاده از امکانات هتل فلامینگو کیش و هتل پارمیدا کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.

باغ و پارک سعدی و هتل های شیراز

روبه روی باغ جهان نما، باغ و پارک سعدی با یک عمارت قدیمی از آثار حسینعلی میرزا، فرزند فتحعلی شاه قاجار وجود دارد که حوض بزرگ آب و حجاریهای ازاره جلوی عمارت آن به سبک قدیم حفظ شده است. داخل عمارت چندین بار مرمت و بازسازی شده است. باغ و پارک سعدی قسمت کوچکی از باغ اصلی قدیمی است. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازدید از دیدنی های مشهد می توانند با استفاده از امکانات هتل بزرگ شیراز استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.

چهلستون و هتل های اصفهان

باغ چهلستون بالغ بر ۶۷۰۰۰ متر مربع مساحت دارد؛ تالار آینه، تالار ۱۸ ستون، دو اتاق بزرگ شمالی و جنوبی تالار آینه، ایوانهای طرفین سالن پادشاهی و حوض بزرگ مقابل تالار با تمام تزیینات نقاشی و آئینه کاری و کاشی کاری دیوارها و سقفها از قسمت‌های دیدنی باغ چهلستون به شمار می‌رود.  مطمئنا دیدن باغ چهلستون که به یکی از نمادهای اصفهان مشهور است، علاوه بر روشنایی روز، در تاریکی شب و زیر نور ماه هم برای علاقمندان زیباست. جایی که اگر از زاویه‌ای خاص به آن نگاه کنی، ۲۰ ستون بیشتر نمی‌بینی اما وقتی با زاویه‌ای مناسب و از پشت حوض آن به عمارت بنگری، ۴۰ ستون را به چشم خواهی دید.  سقف باشکوه نقاشی تالار ۱۸ ستون و سقف آئینه کاری تالار آئینه گرفته تا شیرهای سنگی چهارگوشه حوض مرکزی تالار آن برای همه جذاب است.  اگرچه باغ چهلستون به دلیل انعکاس تصویر ۲۰ ستون آن به این نام نامگذاری شده اما برخی می‌گویند که علت نامگذاری چهلستون بازتاب در استخر مقابل نبوده بلکه تخریب ۲۰ ستون از ۴۰ ستون در اثر آتش سوزی بوده که آثارش را در بخش سقف در سمت چپ عمارت در جلوی ورودی قابل ملاحظه است.  سعی کنید سری به چهلستون بزنید و فرمانروایی شاه عباس صفوی را در این کاخ تجسم کنید. مسافران و گردشگران پس از گردش و بازدید از دیدنی های مشهد می توانند با استفاده از امکانات هتل عباسی اصفهان استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.

محله سرشور و هتل های مشهد

روایت‌های زیادی درباره محله سرشور و وجه تسیمه آن با این بازار وجود دارد، امابه گفته تقی بینش، محله سرسوق قطعاً اسم دیگری داشته که صنیع‌الدوله زحمت کشیدند و خواستند آن را به شکل ادبی درآورند. در هر حال به نظر می‌آید این اسم برگرفته از جریان قمه زنی عزاداران در ابتدای این بازار بوده که پس از مراسم به حمام‌های داخل این بازار به نام‌های سر سوق ، بیگلری بگلی و ... که برای شست ‌و شوی سر خود و غسل بوده ، مراجعت می‌کردند .مسافران و گردشگران پس از گردش و بازدید از دیدنی های مشهد می توانند با استفاده از امکانات هتل هلیا مشهد استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.

محله سراب و هتل های مشهد

محله سراب که نام آن برگرفته از سرِ آب قنات در سناباد است، پس از محله نوغان، قدیمی‌‌ترین محله مشهد است.  آب قنات سناباد از حدود تقاطع خیابان‌های فعلی‌ امام خمینی و سعدی شروع می‌شده و از آن ‌جا به بعد مورد استفاده مردم قرار می‌گرفت و از طریق بازارچه سراب و سپس محله چهار باغ به طرف حرم مطهر می‌رفت، از این ‌رو آن قسمت از شهر که در ابتدای مسیر آب قنات سناباد بود به «سراب» یا «سر آب» معروف شد . مسافران و گردشگران پس از گردش و بازدید از دیدنی های مشهد می توانند با استفاده از امکانات هتل های مشهد و هتل درویشی استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.